place your bets the race has started

mmmmmmmmm, idag har jag inte varit lika effektiv
var inte ens på mitt seminarium, tar igen det genom att gå på (en säkert helt värdelös) föreläsning imorn
om jag har tur, och som det faktiskt verkar just nu, så har jag fått G på förra tentan, men litar inte riktigt på studentportalen whatever det nu är så vill minsann inte ta ut nåt i förskott!

i helgen åker jag mot sthlm för att fira min bror som fyllde förra veckan, och sedan på måndag börjar VFU:n
KANONKUL

något som är mindre kul är att jag inte kommer inte kommer inte på studentbostäders hemsida och kan se om jag fått nån lägenhet..... känner känslan i magen av att jag INTE kommer få nån
buhuuu (alla mina vänner kan nu ställa in sig på att jag kommer att bo hos er dom sista 10 skoldagarna typ......hehe)


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0