onsdag

JAHA! Nu har det snöat här i Linköping, vad hände med sol, krokusar och fågelkvitter?!
ingen lägenhet har man fått heller, inga pengar har jag och inget svar på tentisen än! slänger mig i väggen snart

ska aldrig,aldrig mer handla slut på studiebidraget mer än en vecka innan nästa csn kommer
lista på saker jag handlat sen förra veckan:

1st yoghurt, (aprikos och vitt te-smak)
lånat pengar av Johanna till 1 st pizza (kebab)

tänk om man alltid kunde leva så?!billigt och bra. Ska, som jag nämn innan, sluta köpa massa lyxmat som köttfärs och äta ute, ska handla mat för MINIMALT med pengar

ikväll ska vi ha efterlyst myspys hos Johanna!!
kände att det här blev ett något osammanhängande inlägg, bäst att ta en liten tupplur!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0