alltså AHHH

uppdatering från förra inlägget: angående maten jag lagade
tänkte ta av mina tillgångar och skrapade ihop lite av varje och lagade ihop en måltid, resulterade i: Pastagratäng med lök, broccoli, qournbitar, majs,vitlök och kikärter o matlagningsgrädde och lite ost på
låter väl ändå helt ok gott!? DET SMAKADE INGETING!! INGEN-TING!
fick två fucking matlådor av skiten med, vilket iochförsig är bra eftersom jag typ inte har nåt att äta nu men ÄNDÅÅ
I cant take this nuuuuuuu, har fått mensvärken från helvetet med
har kommit fram till att jag ska sluta köpa "god" mat, för allt man lagar och försöker komma på egna goda recept med smakar ändå äckligt sen!!ska bara köpa euoroshopper och eldorado och potatis!

imorn ska jag bli bjuden på resturang m. pappa o co iallafall, ska NJUUUUTA


Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0