6 april

det är nästan otäckt hur mycket jag vant mig vid att alltid ha folk omkring mig, nästan varje vaken, och ofta varje sovande sekund så är jag med någon
nu har jag varit hemma själv sedan ungefär klockan 17, alltså i 3 timmar och det är inte så att jag har haft något att göra under den tiden men nu känner jag att det börjar bli så trååååååkigt
laga mat själv, äta själv, kolla på tv själv, plugga själv, diska själv inatt kommer jag säkert få sova själv?! Och det värsta av allt: JAG SKA SNART BO SJÄLV IGEN"
kommer bli som Johannas tjutande granne, ligga o störtböla i min ensamhet
måste komma på något sätt att lära mig vara själv? Eller kanske låsa fast någon jag känner med handbojor så jag har någon att umgås med 24/7


nehe, om man skulle ta o läsa ett par artiklar, kolla lite på tv och sen sova lite (OBS!OBS!Allt detta själv.....)

Skriv!
Postat av: johanna

fan du får bo hos mig... jag kan tydligen inte vara ensam heller!!

2010-04-06 @ 23:28:32
Postat av: erikaarg (varför min dator nu vill att jag ska vara det?)

haha. go du är. jag stället inte upp, jag älskar att vara ensam, stackars basse hehehe

ses vi sen? pusss

2010-04-07 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0