21.18

somnade runt 21 igår. ha ha, men det var skönt!
slutade kl 13 idag med, strosade runt på stan ett tag, köpte 2 tröjor (bröt trenden med andra ord..), blev upphämtad av Johanna runt 16 så åkte hon, jag o gusten och hämtade ut våra tentor
känns suuuuper att jag fick g, med tanke på att jag var i USA två veckor innan den var, missade ett helt delmoment och öppnade boken 4 dagar innan tentan! känner att jag får vara nöjd över mig själv

har försökt laga ugnspannkaka nu ikväll, vem sa att det var lätt?!
började med att jag skulle ta fram en plåt - en såndär med höga kanter som jag inte kommer ihåg vad de heter - mamma har ingen sån! = tar 2 mindre ugnsformar istället
skulle ha olivolja för att rosta löken i, mamma har ingen olivolja - tog rapsolja = inte alls lika gott
satte på ugnen - TRODDE JAG! satte i själva verket på underdelen av ugnen, börjar lukta apa, antagligen pga av att alla plåtar som stog där under blev upphettade och helt äckliga
satte på överugnen - bränner såklart löken - ska hälla på äggröran (omeletten?) har gjort ALLDELES för lite!
gör en till sats - och nu tillslut är den klar, resultatet ser inte så gott ut....
:( buhu

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0