heart of glass

tog en liten powernap på 2 timmar idag....drömde ytters konstiga saker
1. jag, prettyinpink.blogg.se samt Karolina Gynning skulle vara med i en dans&sång tävling alá lets dance, dom 2 var hur duktiga som helst medans jag gjorde bort mig hur mycket som helst, och kände mig väldigt utanför deras gemenskap....
2. sverrir kommenterade min status på facebook
3. det kom en gratistidning, jag vaknade väl till av ljudet och tänkte "jaha, kul att man vaknar såhär tidigt!"...trodde alltså det var morgon


mycket förrvirrande!

Skriv!
Postat av: fillan gudnasson

HAHA, alltså sverrir, jag dööööör.

varför besannas nästan aldrig bra drömmar för?

tänk om vi kunde få varsin sverrUr, vad nöjda vi skulle vara!!

2009-09-21 @ 20:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0