ta mig till kärlek, ta mig till dans, ge mig nåt som tar mig någonstans


HELLO HUNK!!
har blivit besatt av robert pattinson, som så många andra är jag nu fast,
håkan har fått offra sig och jag harnu honom som bakgrundsbild på mobbenistället, samt att jag rev ut bilderna från ELLE och satte upp på kylskåpet
ska nog ta med dom när jag flyttar.....

tänkte som så att imorgon ska jag klippa page & på fredag ska jag dra till med en tattoo bestående av rubriktexten, älskar implusmänniskan i mig...hehe
sedan ska jag stänga in mig resten av helgen och jobba med hemtentan

men innan fredagen&helgen kommer ska onsdagen och torsdagen passera, imorgon ska jag förutom att klippa mig hämta ut biljetterna till kent *umptzumptz* och sedan bussa in till linköping för att ha efterlyst-mys med matilda,matilda&myggan....innan jag gör allt det där ska jag iochförsig tokstäda mitt badrum, men det är en annan sak som jag helst undviker att tänka på
torsdagen låter jag vara oplanerad, får min hemtenta då så kanske kommer stänga in mig i hemmet p.g.a stressyndrom

därimot vet jag vad jag ska göra nu, kolla på svtPlay och sen sleepa!



Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0