jag tror jag ska kasta mig igenom ditt fönster, rusa rakt in i ditt liv



i lördags gick jag och erika ut, klädda såhär, båda i rödrandigt, polkagrisrandigt, Danmarks färger, kan även passa på att nämna att detta INTE var planerat
vi fick oväntat mycket respons på vårat klädval,vi fick bland annat höra att vi trots att vi gick klädda i Danmarks färger så fyllde vi ut våra outfits på bästa sätt, fast på olika sätt... samt att vi påminde om polkagrisar, och en liten hint om att polkagrisar till största del innehåller socker och det är oerhört SÖTT
kanske är det det nya sättet att skaffa ragg på?gå ut likadant klädda

väntar faktiskt i skrivande stund på att hon ska ramla in här, erika alltså, så vi kan kila till någon tattueringsställe så hon kan få beställa tid någongång

i helgen ska jag ha en vit helg, första gången sen i juni tror jag? och ska då jag P L U G G A

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0