love and youth

igår var vi hos Felicia och provade Erikas balfrippa
ska bli så himla kul att kolla på henne på balen, hon kommer vara så fin!

idag har jag egentligen 100 saker egentligen borde göra, såsom skriva på lite papper, ringa fastighetsskötaren så jag kan få mitt nya handfat insatt,städa lite, byta lakan, kanske städa kylskåpet och rensa bland kläderna
istället sitter jag och skriver av vegetariska recept och har varit ute med Konrad på en promenad, gud så liten och rädd han var!men det blir nog bra bara man vänjer honom, likaså med humlan
ska väl åka och handla lite snart, johan slutar vid 3 och då kommer han hem utsvulten efter en kämpig dag med smörgåstårtor hehe
har inte jobbat på hela veckan, har varit rätt skönt ändå, men inatt är det dags, och likaså nästa
skulle även blivit en tredje men den sa jag ifrån mig, kände att SÅ van är jag inte att med att jobba natt, 3 i rad skulle blivit kämpigt
men ska bli rätt skönt att jobba inatt faktiskt, enkelt sätt att tjäna pengar på, men skulle för mitt liv inte vilja gå på ett schema med endast natt
hur får man ihop livet då egentlige, undrar jag?
SAMT att det på lördag vankas festligheter, är så sugen på att festa, ska ha mina nya skor, och ska fråga Felicia ifall hon är sugen på att göra lite martinis kanske?

långt inlägg om typ, ingenting?haha
SO LONG!

Skriv!
Postat av: fillan

martinis blir det utan tvekan! hihi

2009-05-15 @ 07:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0