9 juni

god morgon!
uppe med tuppen idag, antar att jag kommit ut ur min trötthetssvacka, skönt, så man slipper gå runt och vara sömnig om dagarna
önskar det kunde bli lite fint väder snart, helst tills torsdag då alla studenter springer ut här i stan, skulle ju vara dråpligt om det regnade och var 14 grader då

nu ska jag ta mig lite frukost, vid 12 ska jag iväg och träffa Elin&Felicia och halv 2 på pmöte, eller liknande iallafall
på tal om jobbet, upptäckte att  jag tilldelats ett 10 - 20 pass, oops
kunde varit värre iochförsig, kunde ju fått jobba natt!

igår kväll kollade jag och elin på despret housewife hela kvällen lång ungefär, och det är så braaaa, önskar jag hade råd att köpa hela samlingen men det är verkligen ont om pengar just nu
eftersom det inte verkar se så ljust ut för mig och elin på sista minuten-fronten och som sagt, det är ont om pengar, så funderar vi på att åka upp till stockholm eller göteborg någon gång ganska snart

förresten, är det bara jag som måste logga in 2 ggr här på blogg.se?

hej

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0