you are my sweetest downfall

Ditt namn? amanda maria ellionore gustavsson
Födelseår? 1989
Hur Lång är du? 160 cm ungefär
Spelar du något instrument?
Dina första tankar när du vaknar? vad är klockan?
Vart befinner du dig just nu? min soffa
Biter du på naglarna? ja, försöker sluta varje dag
Är du singel? nej
Vem vet mest om dig? jag vet inte?johan,elin, eller felicia eftersom jag kännt henne längst?
Vad vill du ha just nu? vår!!!!
Ditt mål i livet? sluta jämnföra mig med andra,kanske?
Rädd för? mörkrädd
Hur gammal är den äldsta person du kysst? ?
McDonalds eller Burgerking? Burker king. förlåt gabbie!
Sjunger du? haha, ja
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? ja!
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland
Din hårfärg? brun, röd, vill ha mer brun
Skor du hade på dig idag? nikejympadojjo (haha)
Vad sover du i? trosor oftast
Kläder du har haft på dig idag? tights,linne, randig tröja, tjocktröja, fjällrövenjackan
Favoritårstid? vår eller sommar
Favoritmat och dryck? hmhm
Hur svarar du i telefonen hemma? har ingen hemtelefon
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer men "hej!" eller "hallå" eller "hej det är amanda"
Sov du ensam inatt?  nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå!
Druckit idag? vatten, kaffe, te
Vad är det för väder hos dig just nu? väldigt blåsigt
Godaste glassmaken? mmm vet inte.har fått värsta thingen för chokladkross!
Drömmer du mardrömmar? ja!
Favoritklädsel? klänning tror jag
Favoritgodis? oj.vet inte,allt hehe.nä, men gillar dom där fazer blå choklad med marianne i!
Hur många kuddar sover du med? 4!!och minst 2 hos johan
Längtar du mest efter just nu? vår!!!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? te kanske?
Saknar du någon just nu? ja
Snus eller cigaretter? ciggizar
Vill du ha barn? ja,3 kanske eller 4
Längtar du till din nästa födelsedag? ja, 20 bast!
Är du blyg? ibland
Tycker du att du har fin dialekt? eehheh jaa visst vettuuuu *östgötska*
Tycker du om fester? beror på vilka fester
Har du använt någon hårprodukt idag? mmm hårspray och DUST IT!*love*
Vad har du för planer till helgen? dricka vin och sen kommer gabbie hem om jag inte minns fel?

Skriv!
Postat av: Severus Snape

BURGER KING! HA!

Skoja, tycker om deras pommes vaa.. & garlic dipp.. MM!



& jaaa, jag kommer, hoho! Roligt!



2009-01-13 @ 11:39:36
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0