so I heard is no good to run, but it feels so much better now that its done

fick nyss icas tidning buffé med posten och blev överlycklig - ett tydligt tecken på att jag får post för sällan
enligt ica har jag handlat mat för 1121 kr i december månad och fick en bonuscheck på 25 kr!
tack ica (inte ica i rutan eheh)

senare ikväll ska jag skriva till någon utav studievägledarna på LIU och höra om dom vet något mer angående att dom ev. ska ta ett års uppehåll för lärarutbildningen
isåfall är det självklart till hösten då jag planerat att börja
:(

men nu ska jag iväg och jobba, borde egentligen verkligen verkligen befinna mig på körskolan
ska ta tag i det nån gång..

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0