drunk turns sober again, vividly crazy gets hangover in the end

nu har jag varit i linköping 3 gånger på 2 dagar, följde med elin dit idag med efter sjukhuset
så nu behöver jag inte åka dit på ett tag känner jag
utan just nu känner jag att jag vill tjäna lite pengar istället för spendera, så håller tummarna för jobb imorgon
eller i helgen
annars hoppas jag på utgång i helgen!

skulle kunna somna framför datorn just nu känns det som, gick upp kvart i 6 imorSe och det har jag inte gjort sen....
ja jag vet inte ens när jag gjorde det sist, typ när jag skulle till ullared eller nåt
kanske skulle ta en liten promenad, men det är så kallt ute så det får nog vänta tills imorgon istället

ska äta pistagenötter och kolla på unga mödrar istället hehe

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0