blablabla blablabla


vad heter du?

Amanda Gustavsson
vart bor du?
storgatan i motala
brukar du läsa horoskop?
ja,om jag har tillgång till en tidning.dvs, när jag jobbar
har du körkort?
meeen åhh, nä....
favoritdjur?
katt!eller kanske hund...vet inte
vad spenderar du dina pengar på?
allt!hyra,mat,kläder,skor...
festar du ofta?
olika i olika perioder
sprit, cider, vin eller öl?
inte cider iallfall
brukar du bli för full?
eeeeeeeeeeeeeh, nja.kanske...eller nä.
antal kuddar i sängen?
4
kan du baka bullar?
vet inte, har aldrig prövat, men det kan jag säkert inte
bläck eller blyerts?
bläck!
är du allergisk mot något?
nej.kanske lite damm eller nåt
äger du ett busskort?
nej
dricker du blå, grön eller röd mjölk?
just nu har jag blå hemma
vad åt du till frukost?
2 smörgåsar, fil, kaffe
hur ser du ut idag?
svarta jeans, blå-vitrandig tröja
har du haft sex idag?
nej
nästa mål i ditt liv?
börja plugga!
vad såg du senast på tv?
kollar på melrose place nu!!!
vem ringde du senast?
har panikringt johan typ 5 gånger för han hade ringt mih
antal timmar sömn inatt?
sov sjukt mycket inatt...typ 12 timmar
vad innehåller din favoritnattmacka?
hmm..keso + avkado!

senaste personen som
sov i din säng?
johan
du kysste?
johan
såg dig gråta?
hm..johan
fick dig att gråta?
haha vet inte.när jag såg på oprah förra veckan kanske?
du delade en drink med?
har inte delat en med nån precis..vem gör det?betalar man hälften då eller vad?
du gick på bio med?
johan
du gick på stan med?
erika och elin
skällde på dig?
minns inte senast nån skällde på mig
skickade ett e-mail till dig?
ansiktsboken

saker
tar du droger?

vart vill du gifta dig?
inte en aning
vad hatar du verkligen?
när man tänk ut hur saker och ting kommer och bli så blir som inte alls så
eller att inte ha något att göra (som nu hehe)
har du varit kär?
ja
har du ett jobb?
vikariat
gillar du att ha folk omkring dig?
jaa
är du ett hälsofreak?
haha nej
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
njaa...nej
har du haft ett förhållande med någon äldre?
ja
är du ensam nu?
ja buhuhu
några piercings/tatueringar?
ja
låtar som fastnar i ditt huvud ofta?
typ reklamlåtar
vill du ha barn?
ja
favoritrum i huset?
har ju bara 2 ½ rum så...vet inte
typ av musik?
pop antar jag
månad?
hm..maj,juni.juli,augusti och september

senaste
låt du hörde?
dom fyra årstiderna - håkan hellström
drink du köpte?
ehhh..hmmm...rom o cola tror jag
sms du fick?
från felicia för typ 3 sek sen
mat du åt?
2 bananer om det är mat..annars frukosten
människa du slog?
ingen
senaste stora bussresesan?
hm..arvika..eller nej åkte inte buss då btw.göteborg?
senaste långa telefonsamtal?
då jag bara äger en mobbe kan jag ju inte prata så länge...gillar inte att prata i telefonen länge ens
senaste dusch?
idag vid 12 kanske
senaste irritation?
att jag inte kunde åka till lkpg

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0