29 januari

imorgon ska jag få jobba!känns så bra att inte bara gå hemma och glo
skulle nog aldrig klara av att vara arbetslös, det kanske låter sjukt men om man jag går hemma för många dagar känner jag mig helt värdelös
men längtar tills att börja plugga!

ska prata med vårdcentralen idag om att få göra ett allergitest
tänk om jag är allergisk mot massor
typ katter...
jag som aldrig varit allergisk mot något!VILL INTEEE


Skriv!
Postat av: Ronald Weasley

Hoppas att du inte är allergisk!



Jag är allergisk mot att plugga:(

2009-01-29 @ 16:58:48
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du mögel nånstans i lägenheten, det hade jag i gbg, då fick jag ont i huvudet och kände mig sjuk.



vart sak du plugga. sthlm va? kom ingen.

2009-01-29 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0