23 januari

ikväll har catta&elin varit här och kollat på lets dance
3 tjejer i sina bästa åldrar sitter och kollar på lets dance en fredagskväll
MEN när man får veta att även håkan hellström sitter och kollar och tillochmed röstar så känns det inte lika sorligt
..att håkan är småbarnspappa har nog inte alls med saken att göra

igårkväll såg jag och johan på barnhemmet
var typ så rädd att jag mådde illa
hatar spöken, är nog det som jag är mest rädd för här i livet
johan tyckte den var asdålig, så dålig att han typ vaknade arg imorse för det
och när jag tänker efter så var den kanske rätt dålig trots allt
ska intala med det nu när jag ska sova själv och allt


såg även att takida hade vunnit en rockbjörn för årets grupp
TAKIDA?!TAKIDA!?Hur kan dom bli årets grupp!?hur?

ska kolla satc nu sen sova, är trots alls jobbdag imorgon
om än bara 4 timmar
fick en göttig lön denna månad, känns huuur bra som helst

OK, blondinbella åkte ur lets dance...trodde hon skulle vara kvar typ aslänge

godnatt!

Skriv!
Postat av: Snape

2009-01-23 @ 22:54:51
Postat av: Snape

Fatta ingenting, blondinbella liksom. Hon är så rolig, liksom låter sjukt blåst hela tiden! låter själv alltid smart



Förresten, barnhemmet är fan visst läskigt" Nu kommer jag inte heller kunna sova:(



Puss G

2009-01-23 @ 22:56:16
URL: http://toodumbtorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0