2008

år 2008 har jag:
hade jättekort hår

upptäckt min kärlek till sverrir
  partat
gått balen
tagit studenten och varit kär
samt åkt till turkiet&cypern
flyttat hemifrån
varit på arvika
jobbat en massa
och året avslutades i nyktert tillstånd hemma hos felicia, med en massa par som pussades runt omkring medans erika och jag satt och kollade på tv..
men det var värt ändå!att inte vakna upp med baksmälla imorse alltså..hehe


2009 vill jag:

börja plugga, antingen till lärare eller beteendevetenskap
flytta till någon annan stad
åka till london med mina bästa vänner
byta hårfärg
och resten låter jag vara oplanerat

Skriv!
Postat av: Felicia

sötunge!!

2009-01-01 @ 16:53:33
URL: http://feliciaew.blogg.se/
Postat av: Holly

nyår var roligt! :)

2009-01-01 @ 17:11:55
Postat av: Dress Like a Princess

Fina bilder :)

2009-01-06 @ 11:35:33
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0