15 januari

så bra att analeigh (stavningen hehe) inte åkte ur top model igår
och har ångrat mig, gillar inte hannah längre, verkar asjobbig

ångrar lite att jag inte såg lars winnerbäck dokumentären igår
men den går i repris på söndag eller något om jag inte minns fel!

ska ner till stan om en stund
försöka hitta en present till elin, är såå svårt att hitta bra presenter
man vill ju hitta den perfekta presenten
förresten fick den damen körkort igår, grattis!
(borde verkligen ta tag i mig själv ovh börja gå på teorilektionerna)

är sugen på att åka in till linköping och festa med gabbie och erika
men gabbsi jobbar säkert nästa helg:(

ikväll ska jag och johan gå på australia!
skulle vilja se changelin men den går ju sååklaaart inte här i motala

Skriv!
Postat av: Severus Snape

Jobbar torsdag-söndag, ganska långa tider:(

Kan ni inte komma in typ.. snart annars?:P

2009-01-15 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0