But I always thought I would end up with you eventually,

har kommit på hur mycket jag faktiskt gillar att ha rutiner
gå upp skapligt tidigt på morgonen, åka och jobba under DAGEN och sedan komma hem på kvällen
jobba kvällar + helger är något som förstör i vardagen
gud vad tråkig och svensk jag låter nu men det är ju ändå rätt skönt att bara ha en vanlig vardag

var och tog allergiprov idag på vårdis, så nu är det upp till bevis!
fick ta blodprov...trodde att man gjorde sånadär tester så man fick se om huden blev irriterad eller inte
men icke
ett litet blodprov var allt som behövdes

vill verkligen ha en katt
hittade en sån ras jag vill ha på blocket, en liten kattpojke, inte så dyr och så fanns han i linköping
MEN såklart inte just den färgen jag vill ha:(
*nerd*

Skriv!
Postat av: erran

nickan hälsar att uppfödaren inte är att lita på.

Nu åker jag till rom snart, jihu!

2009-02-03 @ 21:54:23
Postat av: elin

vad va du allergisk mot sen då?

2009-02-04 @ 18:21:28
URL: http://elinjosephine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0