8 februari

när man vaknar upp med magont, ett enormt godissug och när man hatar hela världen är det så himla bra att ha en så snäll pojkvän som jag har
hela morgonen gick mitt humör uppochner,upp,ner,upp,upp,ner,upp,upp
tills jag åkte och jobbade
och äntligen är jag hemkommen
med nöd och näppe tog jag mig hem
med en matkasse i korgen och converse på fötterna halkade jag hem

och väl här hemma ser jag hur stökigt det är kläder överallt och en damsugning skulle inte vara helt fel
+ att jag har tvättstuga, 2 timmar är allt som kvarstår av den tiden jag satt upp mig på
ibland är det ett helvete att bo själv

har knappt träffat mina vänner på en vecka
känner mig bitter för jag har jobbat hela helgen och jag veet att dom har träffats och jag vill ju bara vara meeeed
och erika som är i rom och göttar sig

FELICIA,ELIN,ERIKA,CATTA OCH GABBIE (om du kommer i helgen) VILKEN DAG I VECKAN KAN VI SES?
det nya sättet att kommunicera med sina vänner är genom bloggar har jag hört

nu ska jag dricka varma koppen(orkar inte ens laga någon middag), kolla runt på kattungar, och tycka lite mer synd om mig själv
HOPPAS ALLA ANDRA HAR DET LIKA BRA!GODKVÄLL

Skriv!
Postat av: err

jag har faktiskt varit hemma i två dagar snart!

2009-02-08 @ 19:40:02
Postat av: Gabbs

Vi ses på fredag (men hallååå tänk på mig som bor i en annan stad=socialt missanpassad;) )



Hhihihi

2009-02-09 @ 12:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0