24 februari

2 månader sedan det var julafton och om 2 månader så är det slutet av april!

så var båda jobbdagarna avklarade och jag är ledig i 2 dagar
så underbart
jobbar rätt ok tider i helgen med
men så kommer jag väl snart börja oroa mig angående jobbandet i mars
fick min lönespec idag och jag kan ju säga att denna månad kommer det inte finnas mycket över till roliga saker
buuhuu

ska åka och handla med mammsen om ett tag och efter det eventuellt träffa elin
kanske vill fillan vara hänga på med eftersom jag vet att hon troligtvis är ledig imorn ("ledig" hehehe fillan vet att du får dåligt samvete när du läser detta!OK, ne.,förlåt!)


Skriv!
Postat av: fillan

haha fy fan amanda, mår ju skit! då ska ju du vara där och stötta mig! vavava!

2009-02-24 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0