23 februari

idag har jag hunnit städa, varit nere på stan och ätit lunch med mamma och alldeles snart ska jag åka och jobba!
jobbigaste är att jag jobbar till 22 ikväll och börjar kl 7 imorgon bitti
jag avskyr det!känns inte som man hinner sova någonting mellan dom timmarna man är ledig
sen har jag nog bestämt mig för att vara ledig onsdag och torsdag
dels för att jag jobbar fredag och lördag och dels för att felicia skickade sms till mig och frågade vad jag skulle göra på onsdag
bokklubbsmöte vore nåt

angående böcker fick jag precis min andra avi från adlibris om att mina böcker, förhoppnigsvis utan att ha blivit dränka i väteproxid eller något som den förra leveransen blev, har kommit
MMMM!!!!äntligen något att läsa!!

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0