10 februari

Gabbie, förlåt att jag satte lösen!!Skulle bara prova igårkväll sen blev det kvar så
ska rättas till med en gång!

gick till cleas ohlsson och köpte en glödlampa förut
är så himla uttråkad av allting
tycker tillochmed det är jobbigt att sätta på mig skorna för att gå ut, dom måste ju knytas och det är så jobbigt

längtar till fredag för då får jag äntligen träffa alla på en och samma gång
och imorgon får jag träffa elin a med!

Skriv!
Postat av: Anonym

Haha, jag & Erika blev svagt förvirrade! måste veta vad som pågår i ditt liv hela tiden



Jag har gjort lika dant, fyy, känns så tomt i min garderob!

Ja, vi ses på fredag, så himla fint! Har ju saknat dig grodan!

2009-02-10 @ 20:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0