vad jag bryr mig om nu...

har haft fullt upp sen i måndags med busstider som ska passas hit&dit, andra tider som ska passas, LiU-kort som ska fixas, studieförsäkringar som ska lämnas in, papper som ska hållas reda på, väskor som går sönder, fester som du ska gå på och som du inte hittar var dm hålls, och mitt upp i allt detta ska du ha föreläsningar som du ska kunna koncentera dig på, och så lite uppgifter på det
...men hittills har det faktiskt bara varit otroligt kul, stressigt, men kul
den enda tråkifga incidenten som inträffat var väl när jag och elin cyklade fel, det tog oss ca 40 minuter från stan till universitet och det resulterade i att vi kom sent till första sittningen, men vad gör väl det?

kan knappt fatta att jag inte gick på lärarprogrammet för en vecka sedan, har träffat mycket roliga människor och det är så mycket roligt&nytt!är verkligen glad över att jag började, för det känns verkligen att jag valt rätt

men idag har jag stannat hemma i motala,sovit och myst med humlan&konrad, och snart ska jag ta tag i städningen för min lägenhet är stökigare än någonsin, och ikväll går jag över till grannen och umgås med mina fina vänner!

puss

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0