17.24

Min tv stänger av sig ca var 5e minut, skit terrigt!

Har varit iväg och fixat med saker sedan klockan 11 idag och shieeet vad trött jag är.
Lat man blir av att bara gå hemma hela dagarna alltså, känns förresten som om jag har varit ledig hela sommaren istället för 1 ½ vecka, ska bli så skönt att få något att göra igen.

Häromdagen när Konrad råkade riva till Erik och jag skulle säga 'till' honom så råkade jag säga Kleerup istället för Konrad, haha, lite creepy känner jag, skulle kanske döpa om honom?
Han var förresten världes sötaste nyss, kånkade iväg på mitt bananskal

Kvällen är ett frågetecken, eventuellt och förhoppnigsvis ska jag träffa Felicia som drar iväg till Göteborg i helgen, likaså helgen är ett frågetecken, någon som är up for någonting?

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0