29 december

zolzol!*pratar simsiska*
idag har jag jobbat, slutat cirkus 2 timmar tidigare och iochmed det hunnit städa och allt möjligt här hemma innan jag nu ska ner på stan och träffa falken, fika och kika in hos frisören för att försöka få en liten klipptid
imorgon ska jag jobba natt, min första vakande natt!men kommer gå ok

en efterlysning till mina kära vänner: har någon av er glömt ett svart linne från monki, strl M, (ej boxarrygg, kan alltså vara ditt erika)
återges mot beskrivning, annars behåller jag det
HEHE

stan nu.puss

Skriv!
Postat av: Anonym

hatar boxarrygg...

kan vara mitt, har tappat bort typ 5 den senaste tiden? måste sluta hora runt

2008-12-29 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0