-----

kom och tänka på en sak
att imorn, när typ hela världen firar nyår, så kommer det kännas himla ensamt att inte vara på någon fest och skåla in det nya året med massa nära och kära där, som man alltid förr varit
fast jag vet, jag är ju inte ens ensam, några av mina vänner kommer och äter middag här, men senare mot kvällen ska dom vidare och vid 12 slaget kommer jag kanske ligga och sova eller något annat, ensam
önskar att johan var hemma iallfall så jag slapp sova själv
har gett bort min kanin idag med så inte ens henne kommer jag höra hela natten

att känna sig ensam måste vara den värsta kännslan som finns
tänk alla människor som inte ens har några vänner eller familj att fira såna här högtider med, jul,nyår, födelsedagar...
eller alla barn som under sin uppväxt får sitta ensam i skolmatsalen och äta eller alltid blir över när man ska välja partner till grupparbete och får ont i magen av bara tanken på skolan

känslomässig jag blev nu

Skriv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0